lördag 16 oktober 2010

Pamcakes

Katten muntrar upp mig med diverse skräp som jag skrattar åt. Känns bättre.

HURRR PAMCAKES!

Sen berättade hon om när Bulbasaur på jobbet (där jag testjobbade och Katten jobbar) skulle hålla ett föredrag om vad som händer om man inte virusrensar och ger ut lösenordet till wlanet och sånt. Så hade han med den här bilden. I presentationen. Och Solstrålen skrattar igen.

Den här
hittade jag alldeles själv och skrattade åt.

Eftersom jag ändå beslutat mig för att ta idag ledigt så kanske jag ska ta och skriva det där inlägget om folk med högt självförtroende och låg självkänsla som jag lovade för flera månader sen.

Kan ju dock inte avsluta ett inlägg så här, måste ju vara irriterad också. Magdalena Ribbing, min hjältinna - ger svar på tal till nån puckomorsa som inte fattar ett skit. Nej ungen ska inte vara där. Hur tänkte du nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar