fredag 15 oktober 2010

Cynikern?

Tänkte förresten återgå till min vanliga åsikt:

"Killar säger vadsomhelst bara de får ligga".

Något cynisk påstår Romantikern, men jag anser att hon är lite blåögd. Jag blev bara lite lurad i en kvart där.

Spela roll, tjejer får alltid ligga om de vill. Man kan t.o.m. vara kräsen. Man behöver inte ens ljuga lite. Ljuga är iof inger jag pysslar med i vanliga fall heller, men ändå. Redan testat mellan tjockisExet och Nykteristen. Mycket praktiskt. Gör nåt åt det redan efter tentorna. Jajemen.

Ska fika med Fluffy:s NAE, igen. Hon höll på att koda ett Spockmemory, men det gick visst inte så bra. Var tydligen svårt att välja ut bilder på Spock. Inser att det här är det femte inlägget idag. Jag har tenta imorgon. Märks det? Nej, tänkte väl det.

Loggade in på studieportalen. Känns det gött att den säger att jag har 273,5p och således borde ha examen och ändå har fem kurser och två labbar kvar. Nej. Bologna suger.

Gå hem och lyssna på "City and colour" med dig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar