onsdag 20 oktober 2010

Jobbsökandet

Ramlade in ett mail från ett ställe jag var i kontakt med i somras ang ett jobb som jag inte fick, de letar tydligen efter folk med Solstrålens kompetens.

Smaka på den: Kooooompetens.

Jag kan nåt alltså! Tillräckligt för att nån ska ha hittat mitt cv och tyckt det såg intressant ut. Ok Det kanske får vara nog med skit nu då?

Fick svar från Läkarstudenten angående promillehalten också:
"Det är ju lite knivigt iom sekretess och sådär så jag skulle tex inte kunna kolla det om du inte var min patient. Man kan ju begära ut papperskopior på sin egen journal och labsvar, men då måste du kontakta någon på akuten. Vet inte exakt hur, men du borde kunna ringa sahlgrenskas information och fråga hur man ska gå tillväga för att få tillgång till det som hände på akuten :). Kram!! "


Som jag misstänkte då tydligen.

Jaja.
Jag har ju iaf inte vikt ut mig i en leoparfärgad helkroppsstrumpa. Får väl vara glad för det lilla. Mår fortfarande lite illa. Och är inte hungrig. Ska ta och sova lite i soffan och se om jag mår bättre sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar