fredag 22 oktober 2010

Fight club

Sen ju mer jag sitter här och funderar desdo mer vill jag reta upp någon annan så jag kan irritera av mig på den. Typ. Skulle kunna ta det senaste "bråket" som jag bara "la mig" i och irritera upp stämningen igen:

Blev förbannad på Sågen häromdagen för, tja en lång historia som inte är lika förklarande kort, men hon fick för sig att banna mig från en sida som vi skriver på för att hon inte tyckte vi var kompisar längre. Sen var alla jävla brudjävlar på sidan "uuuuuuu ni måste praaaata med varandra" vilket är lite för mkt kärlek och värme för att jag ska palla med det. Så Sågen sa typ att vi pratar nästa vecka. Men nu har jag god lust att skriva nåt extremt uppretande och o-pk in your face på sidan mest för att få skrika lite på nån. Och det roligaste är då när alla andra börjar lägga sig i och så blir det ett stort tjejskrikbråk och jag kommer som vanligt inte censurera mig själv vilket slutar med att någon blir skitförbannad och jag sitter och är nöjd. Fast jag egentligen inte bryr mig, hon är bara dum i huvudet och kommer aldrig att fatta.

Eller starta ett slagsmål, mests för att det hade vart trevligt att slåss lite. Parkera handen i någons välordnade ansikte.

En örfil hade nästan dugt just nu. Bara jag får avreagera mig lite.

Hm.... Hade nog inte räckt med en örfil. Jag hade nog minst gett två.

2 kommentarer:

  1. Aldrig förstått vitsen med att "praaaata med varann" när motparten inte kommer/vill fatta att de har gjort fel. Det blir bara "gulligull, så kan du gå och göra om samma sak igen så fort du känner för det".

    SvaraRadera
  2. ah, det där var så vackert sagt att jag nästan får en tår i ögat.

    SvaraRadera