tisdag 12 oktober 2010

Men vilken tur då

Misstänkte att Hajpojken var sur på mig efter i fredags när jag var allmänt lite fel.

Nej nej, inte var nån sur inte. Jag däremot är:

"ja, men klantig, skränig, full och klumpig. kan man ju sammanfatta det. det är mest ett beteende jag inte vill beblanda mig med bara, och nu är du förknippad med det"


Betyder alltså:
Åh, nej jag är inte sur. Jag tycker bara att du är asjobbig och dum i huvudet. Och såna vill jag inte umgås eller prata med.

Men lycka till med det då grinolle.

I morgon är det international suit up day. Wee för HIMYM. Nooo för att jag inte har något att svida till det med. Skitsamma. Bokat lokal och ska sitta med jippieregleren istället.

1 kommentar:

  1. Asdffaosv. Klantig och klumpig känns lite som samma sak och det är jag själv till vardags. Kanske inte katastrof m a o. Full vill jag minnas att nån själv var för inte så länge sen. Skränig...okej, sånt kan vara jobbigt. Men på det stora hela känns det som ett fint uttalande för att komma undan nåt jobbigt. Fint att det tog flera dagar att klämma ur sig det också.

    SvaraRadera