fredag 15 oktober 2010

Jättepenisar

Fick en länk från Olsen över en dagbok med jättepenisar.
(observera att länken inte är jobbsafe. Alls. Det är just en massa bilder på... jättepenisar. Sitter och skäms lite för att jag var tvungen att klicka på den på tryckeriet för att få tag på länken. Nej jag är egentligen inte så vulgär som alla tror, jag blir väldigt lätt generad.)

Gjord av sterotyp som hon är säger hon "Var flickas drömkalender".

Kråkan svarar
"Tja, om man känner att man behöver en sådan kalender för att få uppmärksamhet från sin omgivning så.. "

Vadvid Olsen svarar:
"Eftersom det är en dagbok och inte en kalender så antar jag att syftet inte är att man ska visa upp den för andra, utan att man ska njuta av den i sin ensamhet när man plitar ner dagens händelser"

Alltså.

Jag tycker penisar är ganska fula i största allmänhet. På riktigt. Varför skulle jag vilja ha en kalender med penisar uppkört i ansiktet hela tiden? Förstår det inte. Inte så att bilder på penisar är direkt upphetsande. Mest skrattretande isf. Om det var det hon menade.

Har nog hellre en kalender full i bananer istället. Vilket jag sa. Sen var det ingen mer som sa nåt på den tråden. Tror Olsen blev sur.

Fast ännu hellre vill jag nog ha den här, så jag slipper ta några mer jobbiga beslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar