tisdag 19 oktober 2010

Panikskallig?

Sitter och kliar mig i huvudet. Det kliar på bulan, för ja så här över en vecka senare är det fortfarande en väldigt tydlig bula i huvudet där jag slog i. Jag sa till Herr C att
Den är inte så farlig längre. Han kände på den och sa
Oh, shit! Den är ju helt gigantisk

Njae... jag jämför med hur den var.

I alla fall. Det kliar, gör inte lika ont längre, men det kliar. Brukar vara ett gott tecken för det brukar innebära att det läker. Tar bort handen för att skriva nåt på datorn och handen... har en tuss med hår.

Alltså, jag tappar normal mängd hår men jag vet att det brukar kännas som mycket mer när det blir långt eftersom håret man tappar sitter kvar i resten av det där knullrufset jag kallar frisyr och inte försvinner förrän man typ borstar eller petar i det. Men det här var en tofs. Fick lite panik och gick ut i badrummet för att se om jag hade en kal fläck på huvudet där bulan var.

Tror inte det. Men det var svårt att se nåt, jag har ju inte ögon i nacken.

Känner mig ändå inte lugn och kan inte sluta peta på bulan i nåt slags själplågeri för att se om jag får med mig en tuss till. Försöker inbilla mig att det bara är för att jag inte kunnat röra området runt bulan på en vecka så det är hela veckans hårtapp som fastnade i handen.

Lite smått panik. Ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar