tisdag 19 oktober 2010

Full

"Nyfiken i en strut"-Solstrålen började fundera på det här med promillehalt och sjukhusjournaler och grejer. Jag blev ju tydligen blodprovad när jag hade ramlat, vet inte om det är nån form av standard men iaf. Är helt plötsligt väldigt nyfiken på hur onykter jag hade vart och funderade på om det gick att ta reda på. Mest för att se hur korkad jag är, typ. Skickade ett meddelande till Läkarstudenten men har inte fått svar än (skickade det för typ fem minuter sen, men jag är lite otålig, blir det när man tentaflyktar.) Det är ju inte så att jag kan traska till sjukhuset och sätta mig i akutrummet och vänta och sen när det blir min tur
"Nä, jag var bara lite nyfiken"

Googlade lite sålänge och hittade den här och den här. 118100 har svar på allt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar