fredag 15 oktober 2010

Fika i solen

Kom till skolan. Hann precis sätta mig vid datorn när Fluffy:s NAE sms:ade och sa att hon minsann satt i NC och hade gjort ett FBQuiz och nu känt att det krävdes kaffepaus. Så vi tog en kaffepaus i solen i deltaparken och skvallrade.

Det var informativt och avreagerande.
Brukar bli så med folk som känner folk som pratat med folk som ger klarhet i nåt som förbryllat och irriterat en ett tag. :)

Gick förbi apoteket för att köpa nån salva till ögonen. Apoteksdamen tittade på mig och sa att jag nog borde ta mig till en läkare. Sist jag ignorerade någon som sa det slutade det med att jag en vecka senare vaknade och trodde att det var någon som stod och slog mig i ansiktet med knytnäven. Har tenta i morgon. Det är klart jag måste krångla till det för mig. Tar läkarbesöket efter tentan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar