onsdag 23 februari 2011

Prestationsångest - check

Skrev kontrakt i morse, men nu har jag tokprestationsångest istället. Mår lite illa, bluääääääöö. Ska få låna en bok om wireless communication nu så jag åtminstone inte känner mig helt lost, hatar att vara på osäker mark. Men det blir så när man lovar dumma saker till nyår.

Eftersom jag inte, som det ser ut, kommer få pyssla med programmering så har jag bestämt mig för att hobbynörda mig lite, fick en länk från Herr Självdistans så nu har jag nåt att bygga på. Tänkte även börja med BlipBlop projektet som jag har med Fröken Vit och BlipBlopKompanjonen. Jag ska få min (framtida) dator att kommunicera med ljudkortet i min NES. Tror detta kan innebära en del fepplande.

Idag ska det vinnas musikQuiz på Henriksberg, Krom drar till Linköping nu i helgen för nytt jobb med flygplan, ( Weeee! För flygplan är tuffare än bilar.) men detta innebär att vårt dreamteam som har haft ett antal nästanvinster nu kommer upplösas. Inte bra. Vem fan ska ersätta Krom?

1 kommentar:

  1. Jag skulle gärna om det inte vore för att 1) jag suger på musik, jag känner igen det mesta, men kan aldrig säga vem eller vad det är, och 2) jag är givetvis inte ledig på onsdagar :P

    SvaraRadera