fredag 11 februari 2011

Schnurr

MTSkalas igår. Och jobbintervju idag. Fick jag reda på igår. För det här med jobbet är lite strul som jag inte orkar gå in på. Kortfattat iaf så har de omstruktureringar på företaget som gjorde att tjänsten jag fick flyttade på sig och så ville ju naturligtvis den nya chefen också säga hej och ta reda på vem jag var. Och chefen skulle vara bortrest hela nästa vecka så det var nu eller inte. Och jag behövde ett jobb.

Var så nervös att jag skulle försova mig att jag vaknade hela tiden istället och fick sämst sömn.

Fick lunch först, tur då rödvinstrollet inte ätit frukost, sen satte jag igång och pratade. Jag är tydligen bra på det. Formuleringar. Oftast är jag lite oroad att de ska tycka jag är flummig men brukar komma över det.

Nu är jag trött, uttömd. Ska dricka öl idag igen. Eller åka hem till Solälskaren och glo på film. Har inte bestämt mig än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar