torsdag 17 februari 2011

Pissa i poolen II

Kom på en till som inte är obligatorisk men kanske schysst. Alltså om person B vet om att person A är kär i B så kanske person B kan vara lite snäll och INTE stöta på person A:s kompisar.

Huvudregeln är att om någon är typ kär och bryr sig så behöver man inte göra saker som kanske sårar den. För det är inte snällt.

Men:

Finns det inga känslor så är det ingen jävel som har nåt veto över någon annan.

Den enda påföljden är möjligtvis att någon blir skyldig någon 20 spänn alt en back öl (beroende på vilken kutym som används inom just den kretsen om sådan finnes) om det råkar bli nåt annat än hångel.

Är någon av annan åsikt (alternativt håller med mig) så går det alldeles utmärkt att kommentera :)

Nu är jag förresten uppe och skuttar igen, så idag får det bli Boy vs Bacteria - the smallest sound. Undra vad jag ska hitta på för knas i helgen då? Antagligen inget alls...

2 kommentarer:

  1. En guldtia tror jag Kråkan sa var vad som gällde :) F ö hatar jag dig för att du tog Nykteristen. Det var förvisso ungefär 5 år senare och jag var aldrig ihop med honom, och han var aldrig kär i mig, men ändå liksom.

    SvaraRadera
  2. HAHA! Justeja! Det finns ju fler som hatar mig för det :)

    SvaraRadera