tisdag 15 februari 2011

Kaffe

Kaffeproblem idag. Försov mig och skulle på ett möte så jag kom lite sent och fick ringa och säga detta. PINSAMT! Fick en liten kopp maskinkaffe innan mötet, hade huvudvärk och mådde illa när jag kom till tryckeriet och där var kannan trasig. Miss Motors pojkvän Herr Händig hade fixat "en ny" av en kastrull och en tom adlibriskartong.

Fortfarande arg på jävla kille, fast jag försökte prata med honom. Fick fortfarande inget vettigt svar, men vad hade jag väntat mig, han är ju full i fel saker att säga till nån som vill ha nåt vettigt tillbaks. Drar fram ena banan ur röven efter den andra.

Jag borde lära mig att förvänta mig mindre av den halvan av mänskligheten. Jag blir ju bara besviken och lite ledsen och det river upp saker jag inte vill peta på. Saker som slutade riva för länge sen.

Jag var ju på blipblop förut så man kunde ju vänta sig att jag skulle säga lyssna på det, men Johnossi - Mavericks är det jag lyssnar på just nu och suckar tungt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar