onsdag 23 februari 2011

Helgens ångest igen

Urk. Pratade med Örebroaren som uppdaterade mig med vad som hade hänt under det svarta hålet i fredags. Urk urk urk. Pinsamma jävla Rufset. Tydligen hade hon tvingat Örebroaren att höra av sig till en person jag inte alls ville höra av mig till. Antagligen för att hon är en idiot som får för sig att göra repriser på folk hon inte minns så mycket av. Vilket råkade vara fallet nu. Och det här hade ju inte blivit något minnesvärt heller så jag förstår verkligen inte, detta tjat! Sluta dumRufset. Det var åtminstone inte där jag vaknade upp, och det var väl tur det.

Öreboraren och Blipblopkompanjonen hade funderat på om de skulle bära mig till hållplatsen eftersom jag inte var särskilt lättövertalad, men hade konstaterat att det skulle bli en alltför uppenbar cockblock och lät bli.

GAH!

Hatar Rufset ibland. Hatar henne verkligen när hon är sådär.... PINSAM! Varför gör hon så mycket pinsamma saker. Tänker i fortsättningen sluta med det här med orutin genom att alltid ha ordentligt med mat i väskan när jag ska någonstanns. Typ... toast. Man kan liksom tycka att jag borde ha lite mer rutin vid det här laget. På nåt sätt hade jag iaf tydligen bättre fyllor förr när jag var tjock och automatåt hela tiden när jag började dricka alkohol. (Mmmmmm BillyPan min vän, flott och vitt bröd....) Istället för nu när jag bara är lite småtjock och får knasfyllor. Och blir pinsam. Jag kommer bli en såndär pinsam för full tant i leopardtights.

...eller...


kommer bli och kommer bli. Bara leopardtightsen som saknas.

Fakkin jävla Rufset. Men dö nångång då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar