fredag 25 februari 2011

Under ytan

Min kusin och hans blivande fru är i Thailand och har tagit dykcert. Vilket de skriver på facebook. Hälften av kommentarerna är typ "Åh duktig, och svårt, åh modig". Just modig dök upp i nästan varenda inlägg.

Och Solstrålen som är socialt dum i huvudet blir irriterad. För det är varken svårt, konstigt eller modigt att ta dykcert. Man bara ligger där och paddlar. Och det är verkligen aldrig så avslappnande som att vara under vattnet. Är man rädd ska man väl inte ta cert eller? Det verkar dumt att få panik 18m under vattenytan. Nån hade skrivit att snorkling var det enda hon hade vågat sig på. Snorkling? Krävs väldigt mycket mod för att snorkla.

Jaja. Såndär jag är bättre än alla andra stör antagligen. Fast det har nog också något att göra med att jag stör mig på det mesta de där brudarna i släkten skriver och gör eftersom de är sjukt typiska stereotypbrudar och sist vi träffades så fick jag spel på dem.

Måste sluta få spel på folk. Måste bete mig.

Lucköppning igen, pratade med Fröken Emo:s pojkvän och han berättade att jag hade hånglat med hans kassör. Jag hade tydligen sett lite sur ut och vrålat "Men... med vem i ljudkommitén ska jag hångla då" och hon hade sagt "ja.. du kan ju få mig?"

Känner att det här blev ett sjukt ointressant inlägg, men orka bry sig. Jag tänker publicera det ändå - där har ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar