söndag 27 februari 2011

KlantSolstrålen

Men åh jävla sepebarn kom precis på att 20:E februari VAR FÖRRA SÖNDAGEN! Så missade jag första avsnittet. sepebarn sepebarn!

Har färgat håret, helnöjd med att jag inte hade spillt någonstanns tills jag upptäckte att det blev små gråbruna fläckar där jag satte tassarna. För jag hade naturligtvis trampat i lite färg. Torka torka torka.

Micrade min sista saffransbulle på full effekt. Den gick inte att bita i efteråt, om jag inte hade velat få mer dyra tandläkarräkningar. Påföljden av detta blev att jag uppfann en ny maträtt: en liten burk kidneybönor + Felix Chilisås + Thaisoya + lite svartpeppar.

Allt med thaisoya på är gott. Typ.

Har insett att jag är ett klantigt jävla drägg. Jag kommer aldrig bli en ciderbrud som fnissar åt allt, gömmer sig för kameran alt bloggposear på allvar, säger "nä sluuuuta" när jag menar nåt helt annat, kallar mina vänner för "snygging" utan ett uns av ironi och beter mig som förväntat. Jag kommer alltid vara ett klantigt jävla drägg. Som ibland blir lite för full, ramlar och slår sig, bastar naken, säger det alla tänker men ingen vågar uttala, gör grimaser & är ful framför kameran och mer än gärna snor mikrofonen från vem som nu har den.

Solstrålen låter.

2 kommentarer:

  1. Hellre ett klantigt djävla drägg som säger vad hon tycker än en barbiedocka med luft mellan öronen som tycker allt är sockervadd och fågelsång. Sådana litar jag inte på.

    SvaraRadera
  2. Fick en däng av "jag måste bete mig" sjukan, men det hänger nog ihop med prestationsångesten och "jag duger inte som jag är" pinnen som petat på mig lite irriterat ett tag.

    SvaraRadera