måndag 7 februari 2011

Jävla killar del II

Kom ju på en grej. Jag och Fröken Shäshtin (nä hon heter inte det hon heller) hade en diskussion angående jävla killar i onsdags. Eller, diskussionen hade vi i augusti när vi kom fram till att vi borde hitta en gothrockare till mig. För att den, på nåt just då logiskt plan, var det som låg mellan en nykterist och en alkoholist. Iaf. Vi pratade om vad man inte ville ha, vilket jag bl.a. skrev om i förra jävla killar inlägget samt det om skägg och uppfann då en extremt bra beskrivning över vad man inte vill ha i killens ansikte.

Ett krispigt getskägg.

Sådet så, nu vet ni det. Bort med de krispiga getskäggen, dess tid är förbi!

Dagens låt får bli Marilyn Manson - 1996 eftersom det var den jag lyssnade på när jag gick hemifrån och var tvungen att övertyga mig själv om att världen inte var zombieinfesterad. Borde kanske valt nåt lite gladare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar