måndag 28 februari 2011

Flytta fokus

Satt uppe och kollade på Oscarsgalan och skräpåt själv. Tillslut blev jag tvungen att gå och borsta tänderna för att få mig själv att sluta äta chips för faktumet av att jag hade ont i magen hjälpte liksom inte.

Fleppade över till CBS 60 minutes en stund i reklamen, Lady Gaga var med. Hon sa nåt i stil med att anledningen till att hon körde hela sin outfitkonst var för att få ha ett privatliv. Man drar uppmärksamhet till någon man själv valt för att slippa att folk letar där man inte vill att de ska titta.

Kände bara mest att jag kunde relatera till det på något sätt då jag vet att jag gör likadant. Om man ger folk en massa saker man inte riktigt bryr sig om så kanske de inte petar där det gör ont utan att de för den delen tror att man undanhåller nåt. För man verkar ju vara så öppen och pratar om allt. Vill du verkligen veta vad jag tycker ska du lyssna på det jag inte säger, det jag inte pratar om, det jag inte skriker ut på fyllan. Det betyder inte att det jag säger är en lögn, jag ljuger väldigt sällan, det är bara det att det jag säger är inte allt.

Idag lyssnar jag på The floor is made of lava - Heads & Tails och äter upp en kvarts pizza till. Tänkte gå på ett möte 17:30, men vet inte om jag orkar ta mig ur lägenheten ens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar