måndag 21 februari 2011

Fredagens bedrifter

Kan ju även tillägga att om jag hade skippat duschen INNAN innebandyn i fredags så kanske jag hade kommit ihåg:
1. Min overall
2. Att äta

ORUTIN!

Tänkte "Ärch, jag äter ju efter innebandyn."

Mmm. Eller hur? Efter innebandyn, som innebär att man springer runt och blir svettig och fyller på med sportdryck isf vatten. Sportdryck är pripps energy pulver, vatten och jeltzin. Mmmmm!

När innebandyn var slut hade jag glömt att jag borde äta, eftersom jag redan blivit lite lätt snurrig. Så lite lätt snurrig att jag glömde att jag slutat röka också för jag köpte cigg på konsum. Sen lade jag på mer vätskebrist genom att basta. Värme och öl, mmmmmmmm! Precis vad en kropp utan varken vätskebalans eller matbalans behöver. Sen hade jag inga badkläder heller och alla andra (20 gossar) bastade ju nakna, så varför skulle inte jag? Stackars utbytesstudentstjejerna som kom in lite efter var lite halvchockade och jag förstår dem. Särskilt eftersom Rufset var framme och nog var dem som var mest jobbig.

Sen är det svart tills jag helt plötsligt har sand överallt. Har tagit mig in på Lokalen och där är det beach. Har förbannat ont i handen. Detta noterar jag senare är för att jag har försökt fixa håret efter bastun och mest lyckats bränna mig på plattången. Vänsterhand trasig :( Vakten hade tydligen försökt slänga ut mig eftersom jag stod mellan Humtidumtaren och BlipBlopKompanjonen och vinglade.

En kompis som var med på innebandyn:s flickvän skrev på facebook vid två på natten:

"Vad faaaaaaaaaaan har E6P hällt i xxxx?!?!?!?!?
Han kan ju inte äns få av sig kläderna ordentligt.......??

lördag kl. 02:07 · Gilla

Eller prata....
lördag kl. 02:07 · Gilla

Och så däcka han på soffan med kokande pasta på spisen.......
lördag kl. 02:30 · Gilla

Så tydligen var jag inte den enda som påverkades av sportdrycken...

Vaknar upp på lördagen och är såklart inte hemma hos mig heller. Varför kan jag inte bara ta mig hem, damn you Rufset!!! Vaknar upp i den där serverhallen istället efter typ 4h sömn av någons väckarklocka. Denne någon tittar typ 3 sekunder på Rufset och inser att hon är skitfull, tar fram en nyckel och säger "du, jag lägger den här, du kan väl låsa när du går"

Fick ta en tur på skolan för att leta upp mina saker, bl.a. bandyklubban som jag sist sett i omklädningsrummet. Där det visade sig att den låg.

Sen var det firande av Louie:s mattes födelsedag, ordentlig middag och ett par flaskor rött vin. När vi var och handlade fick jag inte hämta saker och inte packa påsarna, det sa Louie:s matte nej till för jag var tydligen helt kass. Jag fick vakta vagnen.

Nu sitter jag i Louie:s mattes soffa efter överdos av tv, pizza och choklad. Och skäms lite. Om du träffade Rufset i Fredags ber jag tusen gånger om ursäkt för vad hon än sa och gjorde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar