torsdag 24 februari 2011

Handlingskraftig

Jag glömde ju säga att jag vaknade upp i morse, arg och handlingskraftig efter en kass dröm med fel människor. Satte genast igång och rensade min telefon på idiotiska sms och ett par kontakter som jag ansåg att jag verkligen inte får nåt för att jag har.

Nu är den sanerad, jag har inre frid. Typ.

Micrade två pannbiffar jag hittade i frysen tills de råkade få en krispig yta och åt med lite ketchup och en burk majs innan jag stack iväg till lekskolan. Har ritat lite till programmet, min förra fina annons för hisinge buss med sloganen "Om arken sprungit läck, ta ett annat färdmedel med däck" samt en fin teckning på en buss full i djur, med en Gandalfliknande noa på taket och en stor tsunamivåg efter hade blivit reffad med motiveringen "vi transporterar inte djur". Meh?
Ritade därför idag björnar, grisar, vargar och marsvin i olika tappningar, nån måste ju gilla djur...

Nu lyssnar jag på The black keys - Howlin' for you. Början får mig alltid att tänka på Gary Glitter - Rock'n'Roll pt II som påminner mig om när vi arrade nattinnebandy i gymnasiet, som inte var långtifrån innebandyn i fredags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar