onsdag 23 februari 2011

Idioter på facebook

Har ju redan skrivit om killen som försöker lägga till mig som vän som jag inte känner.
Nu fick jag meddelande från nån på Fb som typ innehöll "you a lesbo" som enda text. Jävla kille. Antagligen för att jag klämmer Fröken Vit på brösten på bilden. Hon ser plågad ut, jag ser förbannat lurig ut. Jag vet att vi båda är mitt i nåt slags skrattanfall fast jag försöker hålla minen.

Tror du inte att jag vet att du får se min profil om jag svarar på det. Och vart vill du komma med den kommentaren?

Tänker du jag ska säga:

"Javisst, vill du se när jag och min älskarinna har hett sex framför webcameran för det är allt som lesbiska kvinnor egentligen vill - vara mäns fantasi. Eller att bara få lite kuk. För vi är egentligen inte lesbiska, det existerar inte, vi har bara inte fått tillräckligt med kuk."

Alternativt vill du säga till mig:

"Det är syndigt, jag ska stena dig."

Idioter.

Påminner mig om ett meddelande som Olsen fått från någon. Hon skrev på tantföreningssidan:

"guldmedalj i vm i infantilt beteende går till den helt okända kvinna från falköping som trots sina snart 28 år och sin roll som tvåbarnsmorsa skrev ett mail till mig på facebook att jag ser ut som en hora på min profilbild. självklart kunde jag bara svara "tack! precis den look jag var ute efter!"

:D internet är fantastiskt!"


Hur uttråkad är man inte då? Jävla småbarnsmammejävel som går hemma och känner sig tjock, ful och oattraktiv och inte har nåt bättre för sig än att passera sociala gränser. Åååååå idioter.

För att muntra upp mig tar jag och lyssnar på lite gammal rock. Det blir en fantastisk låt: In-a-gadda-da-vida med Iron Butterfly. Fyfan vad fräckt det är med orglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar