måndag 14 februari 2011

Jävla killar III

Jag drack i tillslut en massa öl i fredags. Var tydligen inte så svårt när Fröken Emo gett mig jäger mot förkylningen. Sen var många saker förvånande och jag var mest Rufset i synnerhet. Tror att faktumet av att jag var toksjuk förra helgen och inte kommit igång med ätandet spelade in lite. Nu är jag bara arg på jävla killar eller mest specifikt en, som såklart tydligen blivit uppfostrad att tro han är skapelsen krona och allt jag gör kretsar kring honom, och det stör.

Jag var bara tvungen att säga att jag är arg. Ska på Chip Monday med Fröken Vit och en massa fjortisar så jag hinner inte skriva så mycket mer. Får se om jag orkar skriva mer sen, tror inte det. Ville bara säga det:

Jag är arg.

Det är ju sånt jag har bloggen till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar