torsdag 24 februari 2011

Latmask

Åstakommer extremt mycket nuförtiden. Not.

SKulle idag hämta ut mina nya nycklar (de jag råkade slänga i typ November), Rensa avloppet i badrummet (då det är stopp och jag tappar hår så jag borde vara skallig snart), diska och städa lite, samt ta mig till Källarn för att rita till cortègeprogrammet klockan 18. Nu är klockan 18 och jag har precis klätt på mig och funderar på om jag inte borde äta nåt innan jag åker. Men allt i skåpet är äckligt. Vill inte ha nåt av det som finns. Urk.

Ska öppna en konserv krossade tomater. Det är kanske ätbart.

Försöker uppdatera mina musikkunskaper inför pubquizet på onsdag eftersom vi saknar sån tramsmusikkunskaper a pojk/tjejband på 90-talet, saker som spelas på NRJ och IDOLdeltagare. Orkade inte lyssna färdigt på en enda låt. Återgår till min gamla rocklista. Idag blir det en milstolpe i Argentinsk rock, Pescado Rabioso - Algo flota en la laguna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar