tisdag 16 november 2010

Visdom

Jaha, fick nu veta av Humtidumtaren att Rödtotten hade blandat apeltinis till fördrink i fredags. På en sittning som gick baklänges. Och Rödtotten hade blandat utan mätglas vilket innebar att alla svepte ca 14-18cl ren sprit EFTER sittningen INNAN Lokalen. Josåatserru, då kan vi ju förstå varför ingen vet vad som hände.

Vaknade med ont i lungorna i morse, sådär så det känns som om man fått en kallsup. Ingen UVR för mig idag. Där fick jag för att jag slutade med osedligheten.

Inte dricka sprit, inte röka, sluta äta socker och börja träna samt äta bra. Det är då man blir sjuk.

Och jag inser att jag gör en Sågen igen. Sluta med allt på en gång och bli duktig. Fan. Jag vet från hennes trackrecord att det brukar sluta med att allt fail:ar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar