måndag 15 november 2010

Aptråkig uppdatering mest för att slippa få bannor

Fick bannor från Louie:s Matte:

"Jag har inget liv, jag måste leva på ditt, uppdatera bloggen!"

Så, helgen då kanske?

Vad gjorde jag? Befann mig på ohmsits och upptäckte nackdelen med att man vart två poster som dividierat ut sig i fyra poster.

Postdryck.

Postdryck som magiskt aldrig tog slut.

FlångfullsSolstrålen blev inte ens Rufset utan gick raka vägen in i minnesluckan, vet inte hur jag kom in på Lokalen, helt plötsligt sitter jag på toa med BlipblopKompanjonen och hon försöker tuta i mig vatten. Huh?

Dagen efter var det konsert. LoB, mest Herr Sjögräs, pekade finger och skrattade åt mig "HAHA! Står du idag?"

Fördel med att inte bli bakfull på annat sätt än att få ångest.

Vaktade och drack sen massa öl som tack med andra vakter. Satt och filosoferade med MyNameIsEarl då puffarna kom med sin öl som inte druckits upp. Skänker den till oss. Glad Solstrålen dricker typ 8 öl till. Och är inte ens nästan full. Känns bra?
Skulle in till lekskolan och bygga lite på söndagen men då jag inte kom hem förrän typ 8-ish på söndag morgon lyckades jag sova i 11 timmar och vaknade således 19 på kvällen. Och tänkte "Hoppsan"

Nu ska jag skärpa mig lite i två veckor, göra lite Elfält, nån labb och kanske söka ett jobb. Och skaffa internet. Så jag kan skriva saker när jag faktiskt kommer på dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar