tisdag 2 november 2010

Regnig dag

Vaknar efter tre timmar och ältar som vanligt. Börjar bli bra rutin det där. Not.
Suger att man börjar älta för att man är trött eller hungrig och då är låg. Kan man gå och lägga sig för att sova när man är pigg så man inte ältar? Nej. När går man och lägger sig? När man är trött. Kan man sova då? Nä för att man ältar. Vad händer då då? Då fortsätter man vara trött och snurrig hela dagen efter. Och ältig.

Var på intervju idag och har såndär ågren för att jag översålt mig själv. Jag kan ju inget, varför skulle någon anställa mig? Blir så trött på sånt här. Killen som intervjuat mig innan lunch ringde en kvart senare och sa att han ordnat en träff med chefen på avdelningen så nåt måste jag gjort bra. Men ju mer han pratar dess mer inbillar jag mig att jag inte kan nåt. Och inbillar jag mig att jag inte ens kan programmera, då har jag nog inte så mycket alls kvar att komma med. Fel tid att prata med folk. Fel tid att försöka göra nåt vettigt. Allt är bara... fel.

Spillde kaffe på hela vanten eftersom jag var tvungen att springa till bussen ut till intervjun, klev i en decimeterdjup vattenpöl och så vände sig paraplyet med.

Vill sova och vakna i Mars i en soluppgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar