tisdag 30 november 2010

Matovanor

Har hjälpt Fröken Källby med en inbjudan till hennes släktträff, fördel med att jobba på ett tryckeri. Fick världens finaste iskuber av henne och en reflex så nu måste jag ha fest. Eller gå på en. Så jag får använda dem så klart. Hmm... Fröken Vit ska ha Nerdprojektsvenissage på lördag, kanske en bra dag?

I alla fall.

Åt ett ägg och kom på att jag tröttnat på att laga mat. Jättekonstigt. Brukar älska att laga mat, t.om. till mig själv då, men nu har jag bara... lackat ur. Så alla kryddor och konstiga såser tittar argt på mig från kylskåpet medans jag kokar ett ägg till. Eller äter en konserv direkt ur konservburken. Väldigt konstigt eftersom jag brukar vara tvärt om, och typ äta äta äta hela tiden. Jag tycker t.o.m. att det är tråkigt att tugga, slöseri med tid liksom. Urk.

Nu ska jag dra och träna UVR. Efter en middag bestående av tre kokta ägg. Nom. nom. nom.

Idag lyssnar man på Queens of the stoneage - Go with the flow vilket är en av mina alla tiders bästa låtar. Anledningen till att jag inte länkar till den på skivan Songs for the deaf, som är en sjukt bra skiva hela skiten, är för att spotify har titlat låtarna fel.Detta innebär inte att man INTE ska lyssna på skivan. Gör det.

"I want something good to die for. To make it beautiful to live"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar