tisdag 23 november 2010

This little piggie

Uppe på Tryckeriet och kollar mailen. Kan inte träna UVRidag eftersom mina öron beter sig konstigt efter förkylningen fortfarande, kan inte tryckutjämna. Ena örat har konstant lock och det andra bubblar lite och gör ont när jag försöker. Jobbigt om man ska upp och ner från fem meter. Istället ska jag sitta och sy lite av tyget som är på bilden. Vad det blir får ni väl se när det är klart.

En tjomme från stället som jag vart på tre intervjuer för ett jobb ringde i förmiddags när jag låg och sov, såg jag när jag vaknade. Lämnade mobilsvar om att jag skulle ringa tillbaks. Vill inte. Får ågren. Känner att jag är dum och inget kan igen och hoppas någostans nere i magen att han ska säga att jag inte fått jobbet eftersom det innebär att jag inte behöver ta något beslut i frågan. Jävla självförtroendesvacka. Skit också.

5 kommentarer: