måndag 1 november 2010

Bedrifter

Årets Halloweentema blev pacman. Vi lämnade fina avtryck på marken men det slits nog bort. Akut arrad middag -> FFpub -> das Torg.

På FFpuben var det mest lite sprit och en del dans och jag fick veta att jag var med i ett av Munken:s livsmål. Han ansåg att en av grejerna man måste göra innan man dör är att åka go-cart med mig. Sen försökte jag vara snäll mot en kompis genom att mata Munken med lite vatten så att han skulle se att hon var där, det slog bakut när Munken bara vrålade "Vad är det här? Vad är det jag beställt?" och häller vattnet över mig istället.

På das Torg fick Norrlänningen sin bäsk och försökte taktik-göra-sig-av med den, men fick inte. Vi satt i det svart/röda rummet och skrev i gästbok med en kastrull i knäet medans han försökte smita på toa. Mottot var "Ta det som en man" vilket funkade tills han sprang iväg efter någon tjej, och det var en ok anledning iaf. Manlig åtminstone. Sen pratade jag med IngenVetVadJagHeterEgentligen om att det inte var bäsken utan backen efteråt man blev full på. Detta ledde fram till ett något konstigt experiment som innehöll han, jag, 40 öl och en kontrollerande Rödtott. Jag är skeptiskt över om vi ens kom igenom hälften, klockan 9.33 (nya 9.33 och således 10.33 egentligen) hittar jag ett sms jag skickat till Rödtotten som säger "Wtf. Vad händer och vem PLACERADE mig Å D en tagn åt del håll." För då hade jag vaknat upp på Linneplatsen. Svaret från Rödtotten löd "Ingen aning... Jag hjälpte IngenVetVadJagHeterEgentligen hem..."

Man får så bra idéer när man egentligen borde åkt hem för längesen.

Söndagen gick mest åt till att ta sig till vårdcentralen för att få ögonsalva (Stresseksem sa doktorn) samt hitta nåt att äta. Så kan det gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar