onsdag 3 november 2010

Mutter mummel

Jag vet inte ens vad jag ska skriva. Så muttrig och ågrenfylld känner jag mig, för det mesta blir bara.... mummel.

Saker jag brukar tycka vara roliga/distraherande men inte vill göra:
  • Läsa böcker
  • Spela tv-spel
  • Pilla med Illustrator
  • Spela bas
  • Lyssna på musik (ALL musik är deprimerande. Verkligen ALL musik.)
  • Programmera
  • Glo på tv/bio
  • Knula

Saker jag borde göra men verkligen, verkligen inte vill göra:
  • Plugga
  • Söka jobb
  • Städa äckliga lägenheten

Saker jag vill göra:
  • Hålla andan under vattnet (man kan inte älta om man brottas med en överlevnadsinstinkt)
  • Dricka sprit (ångestdämpande, kommer tyvärr och biter en i röven efteråt med dubbel effekt)

Borde hitta något annat att hångla med än Herr Ågren. (och då pratar jag inte om Miss Motors pojkvän.) Men jag har varken lust eller ork att bry mig. Bra. Not.

1 kommentar: