onsdag 9 mars 2011

Ur spår (ad)

Är mest lite trött, vaknade och halsont inte bättre så det blev ingen träning idag. Passade på att rita lite till programmet istället. Det gick sådär. Jag och BlipBlop kompanjonen gjorde två samarr iaf, får väl se om någon gillade dem...

I övrigt är jag mest lite irriterad vissa diskussioner jag hamnar i på fyllan. T.ex. i fredags. Man vet från början att det här kommer inte bli en vettig diskussion, för det går inte att föra en vettig diskussion med den här människan, det spårar bara ur.

Och så blir jag så trött på mig själv som inte bara går därifrån, NEJ NEJ, jag måste sitta kvar och lyssna på vad det nu ska spys ut för ogenomtänkt groda. Lite som att jag var tvungen att lukta på den mögliga vitlöksdippen som stått på min diskbänk i en vecka. Jag vet att det inte är bra, ändå så gör jag det.

Varför går jag in i samma gamla fälla gång på gång?

Vill sen säga "hurra" till Louie:s matte som åkte Vasaloppet på (hm... typ) 9h. Hurra! Hurra! Hurra!

Och så spelar vi en gammal låt OutKast - Prototype. Håller på att bygga en playlist för att i sommar sitta på balkongen och hata måsar (vilket sammaträffande nog är vad playlisten heter), den fick bo där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar