onsdag 2 mars 2011

Blåmärken

Såg att Angelgone hade skrivit på FB att hon hade hittat massa nya blåmärken från UVR. Jag sitter här och tänker "Fan vad konstigt, jag hittar inga idag" tills jag lägger handen på vänster nyckelben. Det gör ont. Jag minns helt plötsligt när jag dök ner precis när någon kom upp i full fart under mig och skallade precis där.

Som "tur" är syns inte blåmärken på mig förrän de börjar bli gul/gröna. Tror det är nåt med min hudfärg.

Förra veckan hade jag iaf blåmärken. Var på kalas på fredagen och satt med armarna bakom huvudet när Louie:s matte säger "det där ser hemskt ut" och nån frågar "Men solstrålen, vad har du gjort?

Då har jag väldigt tydliga blåmärken på insidan av överarmarna. Man ser också väldigt tydligt att det är fingrar som klämt åt där. Det ser typ ut som om någon tryckt ner mig mot marken väldigt hårt. Till saken hör att jag var på plastkalas där en dam precis förevisat bondageprylar.

Jaja. Så kan det gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar