tisdag 29 mars 2011

Naj!

Kunde ju inte hålla tassarna borta utan var ju tvungen att sms:a och typ säga "Vad gör du" i avseende att försöka på nåt smidigt sätt ta upp en ev diskussion. Slutade med att jag tyckte synd om och inte alls gjorde det jag tänkt utan fortsatte med huvudet i sanden. Skit också.

Känner att jag snart kan döpa om den här bloggen till "Lilla Solstrålens ben", men iaf. Dagens lilla roliga var när jag och Blyger (en jag jobbar med, bestämt mig för att döpa dem efter dvärgar om de dyker upp.) upptäckte att jag matchade fotöljerna i mötes/fikarummet och lekte att jag var en kameleont i typ en kvart. Här ovan ser ni den fina bilden. Bästa är att soffan jag sitter i är svart så jag matchade helt :). Sen ser man mina asfina ESDträskor jag fick häromdagen, det fanns att välja mellan fula och fula skor. Fast de här var ganska fina ändå. Ser ut som träskor istf de där fula tofflorna alla har, ni vet såna standardtofflor med kardborreband runt hela foten. HATAR DEM! Och så strumpor i, fast det kanske hade vart ännu värre med alla ovårdade gubbfötter utan strumpor. Urk.

Och vilken stank det skulle bli!

Häromdagen hade vi nån conference call med Milano för en genomgång av ett nytt projekt och arbetssätt och då tog en dam som inte jobbar på min avdelning av sig sina skor. Hon är en sån där dam som min mamma som aldrig har bomullsstrumpor i skorna utan bara såna nylonstrumpor. Den stanken. Jag fick flashbacks från när jag bodde hemma och mamma kom från jobbet. SupersnifferSolstrålen fick panik, sköt stolen närmre och närmre fönstret. Ingen av gossarna/gubbarna (för ja det är antingen eller på min avdelning) märker nåt heller, vad är det med killar och oförmögenheten att känna när nåt luktar illa? GAH!

Känner att jag svamlade runt lite, är nog lite trött. Som fan. Ska nog sova nu. Jajemen.

Först viktigt meddelande:

1. Mina vänner. Jag ska beställa min banantröja från Shanalogic den här veckan. Den jag tjatat om. Den finns i svart nu också. Det blir det. Iaf. Om någon är intresserad av att köpa nåt annat så skicka mig ett mail. Har ni inte min mail så Buhu. Då får du beställa själv. Jag splittar porto och tull efter hur mycket/lite man köper.

2. Dagens låt får nog bli Drumming med Florence + the Machine. Jag är kär i den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar