onsdag 30 mars 2011

Fortfarnde en kort

Idag var det musikquiz igen. Vi var ett litet lätt handikappat lag då det var jag, Fröken vit och Herr Go som körde. Hade fröken Emo vart med så hade vi klippt in fyra poäng till eftersom 30 seconds to mars var med på en 4p fråga, och om inte annat så hade jag fixat att Jared Leto är sångare i bandet och han var skådis innnan. Men jag lyssnar inte på bandet. Så frågan sket sig. De två frågor jag blev stolt över att kunna fixa var när jag tog Orange Crush med R.E.M. på första trumman i låten samt när jag gissade rätt på Velvet Revolver fast jag aldrig hört låten för att "det låter som han i stone temple pilots, men inte musiken"

Försökte få in nån slutkläm, men hjärnan är bara mos. Ta det en annan dag tror jag. När jag inte är mos.

1 kommentar:

  1. Fröken Emo kan säker hänga med en annan gång, så länge Solstrålen påminner om eventet ;) //Fröken Emo

    SvaraRadera