onsdag 2 mars 2011

Avundsjuk

Så skickade jag ett SMS till Nykteristen (ex:et) om Death from above 1979 återföreningen med spelningarna. Han säger tack tack, ska undersöka saken.

Får i morse sms om att nu har han köpt en biljett till den utsålda spelningen i London på E-bay. Som om inte det var nog så gnor han in det extra mycket med att berätta att han också har biljett till Queens of the stoneage-spelningen samma vecka i stockholm.

AAAAAA. Fy vad jag hatar honom just nu. Får man göra det? Jag tycker det iaf. Jävla rik som ett troll är han också. Ska också bli rik som ett troll.

Gjorde en lista igår till Veganen på saker jag ska göra när jag får pengar. Den är nu ganska modifierad mot tidigare.

1. Köpa en roskildebiljett. Ledigheten är redan fixat, fick 2 veckors förskottsemester.
2. Köpa en likadan bas som den jag lånat av gitarristen. Vill ha den. Är kär.
3. Gå till Cybtekk och färga delar av håret typ blått. Jag är trött på bara svart nu.

Så. Nöjd med den listan.

7 kommentarer:

  1. Ooh Cybtekk! Ska dit lördag 12:e och få en alldeles ny Rogerlook.
    Ursäkta att jag också gnider in det men har inte klippt mig på en evighet.

    SvaraRadera
  2. MEN VA FAN! SKA ALLA FÅ DET JAG VILL HA ELLER?!

    SvaraRadera
  3. Blir man rik som ett troll av att jobba i charken på Ica? :)

    SvaraRadera
  4. Tydligen. De har ett hemligt backroom där de sitter och kodar databaser och pysslar med kanban eller nåt annat agilt tjoffs och får pengar som han lägger på hög enbart för att kunna göra såna här saker mot mig.

    SvaraRadera
  5. Förresten katten du kan få tillbaks honom nu, jag vill inte ha honom längre.

    SvaraRadera
  6. HAHAHAHA! Tack, men för att citera honom själv (ang. mig) "när man väl vet vad man får är hon inte så spännande längre" (fast byt ut hon mot han då).

    SvaraRadera