onsdag 23 mars 2011

Pratar inte kattspråk

Louie var skumt jättegnällig i morse. Gick flera varv runt huvudet typ var 10:e minut och jamade. Trög Solstrålen som halvsov fattade inte vad det var som var problemet.

Mjao

Nej jag vill sova. Inte gosa. Eller, inte aktivt gosa iaf. Du kan lägga dig här.

Förräns jag faktiskt går upp och bägge katterna går i trupp framför mig bort i köket och ställer sig framför matskålen och stirrar stint på mig.

Glömde fylla på skålen när jag kom hem igår efter uvr, var så satans trött att jag bara gick och däckade. Dum får lida med två pratglada katter.

5 kommentarer:

  1. Åh, det där är en dödssynd hemma hos oss, du hade inte fått sova ett dugg. Å andra sidan hade du blivit högljutt och handgripligen påmind redan på kvällen, så det kanske hade löst sig ändå :P

    SvaraRadera
  2. He he låter som att Tufs inte var dödshungrid för då låtsas han hoppa över en och missbedömma hoppet och landa rakt på en. När en klump på 7kg landar på en gör det ont.

    SvaraRadera
  3. Jag har lärt mig min läxa, nu funderar jag bara på att ta ett raj med toan så jag inte behöver vakna i morgon av en sur Louie som tycker jag borde fixa det.

    SvaraRadera
  4. Och jag vet att jag fyllde på på morgonen, och har även för mig att jag kollade till skålarna innan jag åkte till rugbyn så jag tycker inte de borde vart utan mat så länge. Det var ju ändå klockan 18 jag åkte och tränade. MEN iaf så tänker jag kolla skålarna extra noga innan jag går och lägger mig!

    SvaraRadera
  5. För de som inte pratar katt: http://icanhascheezburger.com/2011/03/27/funny-pictures-if-i-do-not-eat/ ;)

    SvaraRadera