fredag 18 mars 2011

Fäjsbook i veckan

Klämt i mig en fryspizza -> grandiosa extra allt mexicana. Brände mig såklart på osten så jag fick ett sår i gommen. Fortsatte med salt och vinägerchips. Det svider och nu är tungan lite paj också. Har mer skräp i form av godis. Inser nu att det består av choklad, saltlakris och vingummigodis med surt pulver på. Kommer ju inte alls göra ont. Hamnat i komaorkaringentingstadiet, orkar inte ens skriva ett ordentligt inlägg, så egentligen kan man undra varför jag inte skiter i det då. Men... vi gör en snabbrepris av mina "roligheter" på fb.

Måndag: Vart sugen på dumplings hela dagen. Den lokala Lidlbutiken hade inte sådana läckerheter, så det blev fryst vårrulle istället. Nu sitter jag med bränd vårrulle och tänker "bränd vårrulle är också mat".

Onsdag: lite trött. Skulle rosta en macka och diska en sked. Helt plötsligt står jag med en slafsig macka i handen under kranen. Tur jag insåg mitt misstag innan jag försökte rosta skeden.

Fredag: Vad är det för skillnad på deffa och banta? Svar: det ena är när killar gör det och det andra när tjejer gör det.
Roligast är när killar som inte ens satt sin fot i gymmet sista halvåret ska till och deffa. Nej du är inte "biffig" du är fet.


Om ni misstänkt det så är det inte så att jag håller på med någon slags deffning här iaf, som ni kanske ser på första stycket.

Så, helt dum i huvudet efter intensivt tänkande hela dagen. Helt plötsligt gör jag saker utan att veta varför och nåt funkar. Jag vet inte ens vad som händer, men det lyser grönt och switchen är glad för jag har hittat nåt trick med en sladd. Jag tänker moffla lite mer chips och gå och däcka. I morgon fyller fröken Vit år. Då blir det kalas!

Kör min "på gott humör"playlist i spotify och försöker vakna till liv, fast jag egentligen kanske bara lika gärna kan gå och lägga mig. Iaf, just nu spelas The Pipettes - Call me.

Folk ringer fan inte varandra längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar