tisdag 15 mars 2011

Minneslucka

Herr UVR berättade idag på väg till träningen om någon från i lördags på festen som berättat om "nån tjej som satt på sin egen musik, som var typ tvspelsnåtmusik, och sen tokdansat. Hon hade brunt hår."

Jag och fröken Vit, som precis innan erkännt att slutet av kvällen var lite blurrigt, tittade på varandra och sa mest höhö . Ingen av oss kände igen det, det var garanterat någon av oss och ledtråden hjälpte föga då det kan vara vilken som av oss.

Hade en riktigt rolig träning idag, som tidigare, svårt att tänka på något annat när man brottas med en överlevnadsinstinkt. Märks dock att jag vart sjuk så mycket i år att jag bara kunnat träna typ 4 eller 5 träningar. Öht. Dålig kondis. Klarade typ ett utdyk och sen fick jag ligga och flåsa vid ytan aningen längre än de där tre andetagen man ska ta...

Ska tokdäcka nu, i morgon måste jag fatta vad fan det var de pratade om på jobbet idag. Mycket frekvenser hit och dit är det, jag som inte ens kan sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar