söndag 23 januari 2011

But why?

Och apropå det förra inlägget så verkar jag vara väldigt förtjust i att förnedra mig själv. Och gjorde en o-favorit i repris. Nu utan dörrslängande. Och jag sa ett artigt adjö. Nu är jag i alla fall på väg hem, hungrig som fan och med en lätt huvudvärk då jag definitivt inte hade ätit tillräckligt igår samt inte druckit saker utan alkohol. Håret som gav mitt fyllealterego sitt namn gör... skäl för sitt namn.

Försökte få tag på Katten när jag, igen, ändå var i hennes hood för att plocka upp den näst bästa tröjan. Katten beställde från Shanalogic häromveckan. Solstrålen tänkte beställa den bästa tröjan a.k.a. "not a banana tröjan" som jag tjatat om.

Så var den slut.

Det blev en med en såpbubbleblåsande bläckfisk istället.

På tryckeriet fick jag en kram av Herr Konditor.
"Du behövde den, du ser ut som sju svåra år."

Han luktade gott. Jag insåg hur mycket jag inte luktade gott. Jag vill hem och sova nu. Och tvätta mig ren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar