fredag 28 januari 2011

Vuxen var det

Jag skulle ju skriva kontrakt idag. På väg ut ringer nissen jag ska skriva kontraktet med och säger att jag inte behöver komma ut, för de är inte riktigt klara med det. De håller ju på med en ny bolagsform som inte var riktigt uppstyrd och det här visste jag egentligen för när jag var på intervjun för två veckor sen så berättade de att det skulle bli klart nästa vecka eller veckan därpå. Vilket var varför jag var så förvånad när han sa "du börjar på måndag" i tisdags när han ringde.

Iaf.

Min första tanke är:

"Nu har de kommit på mig, att jag är en bluff"

Sansar mig i tre sekunder och nästa tanke är istället:

"Kan jag stall:a det här i 2 veckor så jag inte behöver försöka snylta åt mig en ledig fredag efter MTS:en?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar