måndag 3 januari 2011

Nyår då

Glömde ju snabbreprisera nyår. Det var flummigt. Alltså jätteflummigt. Jag och Fluffy:s NAE lyssnade på en och samma låt hela dagen som jag hade fått på skiva av lillasysterns danske sambo. Tydligen hade jag hittat på en egen låt också som jag sjöng hela vägen hem på spårvagnen vid halv sju. Texten var inte så svår, den gick "Vi kommer heeeeeeem".

Fluffy:s NAE berättade för mig att jag när vi satt på McDonalds vid sextiden hade suttit och klurat på ett sms och sen hade hon frågat vad jag gjorde.
"Jag försöker ta bort Hajpojken som mottagare, det blev nåt fel. Hon hade frågat vad det var jag skrivit på ett bra tag och nu höll på att skicka fel. I sms:et står:

"En glass möjligtvis. Attack från någon."

Helt rättstavat, totalt oförståligt.

Fluffy:s NAE sa att jag borde spara det "Du kommer tycka det är roligt i morgon"

Solstrålen lyckas inte spara det på telefonen utan skickar det till Hajpojken istället. Han undrade nog lika mycket vad jag menade som jag undrar vad jag menade SAMT vem det var jag egentligen hade tänkt skicka meddelandet till. Bra Solstrålen.

Den danske låten finns, förvånandsvärt nog inte på spotify så här är ett youtube klipp istället.
Brixx - Video video

Bilden är Hurr på nyårsdagen, drickandes lite grogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar