söndag 30 januari 2011

Chili

Åt indiskt med Louie:s matte. Kollar på Waynes World och är nostalgisk.
"If you're gonna spew, spew in to this"

Fastnade i någon tankekedja som ledde till att det måste vara jobbigt att vara indier och kille för tänk om man åt mat och fick chili på fingrarna hela tiden och sen kanske ibland missade det och måste gå och kissa.

Sannolikheten måste ju vara högre för detta i indien än i sverige?

Bara nåt som jag satt och tänkte på sådär framför filmen.

Beställde chilipickles. Älskar chilipickles.

Snyltar på Louie:s matte:s tvättmaskin och tvättar de där lakanen jag inte fick tvätta häromdagen i kårhuset. På min som inte värmer vattnet tillräckligt tyckte jag idag att det fanns ett program som hette "fylletvätt". Men det var tydligen bara min hjärna som kastade om alla bokstäver i fin/ylletvättprogrammet till nåt annat. Har känt mig bakfull hela dagen, ont lite överallt.

Är fortfarande lite arg och irriterad för igår. Jävla folk det finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar