måndag 24 januari 2011

Kanske inte internetlös snart

Den ömma modern ringde till mig. Fadern är ju över 60 och får tydligen lustiga rabatter på typ internetgrejor. De har bredband och telefoni från samma bolag och fick nu erbjudande om ett chraaatis mobilt bredband. HUh?

Modern, som har en nyare liten dator än mig - liten asus, sa "Ja jag har ju redan ett mobild bredband så jag tänkte du kunde få det här, det kostar ju nån månadsavgift men det hamnar ju på vår telefonräkning så länge"

Så, verkligen helt gratis för mig. Win!

Samt att ni nu kan se fram emot fler nattliga uppdateringar när jag ligger och irriterar mig om kvällarna på folk och fä. Mest fän skulle jag gissa på. Nu är det hemgång från puben. Mår lite illa efter att ha tryckt i mig en bulle för mkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar