tisdag 4 januari 2011

Ny version av mig själv

Hittade att jag hade kommenterat min egen status på fyllan på nyårsafton/nyårsdagen natten därmellan. Vet att jag kom på att jag inte hade betalat räkningarna och var tvungen att hitta ett internet, räkningarna betalades och tydligen kollade jag facebook också.

Hade dagen innan skrivit ang. snatterianklagelsen:
"Fortfarande lite sur efter att ha blivit falskeligen anklagad för snatteri igår. Fick sitta 40 minuter i ett minimalt rum med Fluffy:s NAE innan det kom fram att allt var ett jävla missförstånd"

Vilket jag hade fått många kommentarer på. Många tyckte jag skulle klaga hos någon. Vem säger jag. Och varför? SolstrålsRufset hade gått ett steg längre och vänt den andra kinden till:

"Jag kan inte ogilla personer som faktiskt gör sitt jobb. Även om de hade fel. alla kan ha fel."

Jag var helt enkelt på bra humör där runt 20 över ett.... Bra början på det nya året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar