tisdag 14 december 2010

Rullade över och dog

Hittade ett citat från en gång när mina föräldrar var nere och hälsade på och som vanligt klagade på att jag inte städat, fast jag städat i typ en hel jävla vecka innan. Har typ slutat göra sånt eftersom de bara klagar ändå. Pappa måste iaf alltid skämta om saker och nu hade han dammsugit och dammsugit fast jag hade gjort samma sak kvällen innan. Dammsugaren välter i alla fall när han drar lite för mkt i den och pappa, som är en riktig lustigkurre, säger:

"Den rullade över och dog då den inte jobbat så här hårt sen vi var här sist"

Säkert skitkul.

2 kommentarer:

  1. Så där är min kära mor. Spelar ingen roll hur städat det är, hon hittar alltid något att anmärka på. Så jag har börjat med att städa till jag tycker det räcker och sedan lämna något fruktansvärt jätteäckligt lortigt åt henne att ta hand om, vanligen ugnen. Då ser hon inte resten, känner sig behövd och jag få ugnen skurad.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera