måndag 6 december 2010

Goddag

Om man upptäcker att någon gör fel på en sak lite stup i kvarten och man inte riktigt vetat vem som gjort fel tills idag och då påpekar detta felet för personen och personen i fråga säger "Ja, jag vet hur man gör jag har ju jobbat med x i ett antal år. är man då grinig om man undrar:

MEN OM DU VET HUR MAN SKA GÖRA VARFÖR I HELVETE GÖR DU INTE DET DÅ?

BlåstaKillen monterade idag ihop ett gäng klädhängare vi skulle placera ut i puben. Nu när jag skulle rulla bestick hittade jag lite överblivna delar. Det här ska bli spännande.

Ont i nacken har jag också. Har gett mig huvudvärk. Satans förkläden som man går och drar i. Väntar nu på sista kategorin i quiz:et: "Zombies". Jag kan allt. Jag tror jag vinner. Synd jag inte får tävla bara då jag jobbat till nyss.

Nu hem och leta efter nyckeljäveln. Testar mina spechul skillz med att säga "Jag hittar HMNyckeln, Jag hittar HMNyckeln, Jag hittar HMNyckeln"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar