torsdag 2 december 2010

Ingen god jul i stugan

Universum vs klantighet igen antar jag.

Sov i natt. 12h ungefär. Vaknade inte utvilad utan kände mig mest helt trasig. Blev förbannad för att jag mest lodar runt i morgonrock och inget gör och lägenheten ser ut som skit och allt är skit så jag tänkte jag julpyntar lite snabbt. På balkongen i alla fall. Går ut och river bort alla döda växter och flyttar på möblerna in i hörnet. Sätter på två ägg på kokning och ska gå ner och hämta pyntet i förrådet.

Hittar inte husmorsnycklarna.

Det är nycklarna som går till förråden och tvättstugan. Jag har dem i garderoben. Tänker och tänker. Jag har dem aldrig på nyckelknippan. Eller nästan aldrig. Fan. Jag tvättade en gång för typ en månad sen. Jag är ganska säker på att jag slängde in dem i brevinkastet efteråt för att jag hade bråttom och ville inte ha med mig dem. Eller så var de kvar och jag har supit bort dem. Men det är högst sannorlikt att jag förlagt dem i min äckliga lägenhet. Fan.

Fan fan fan.

Blev ilsk. Köpte klister på claes ohlsson så jag iaf kan bygga klart grisarna jag fick av Katten.
Men fan fan fan.

Ingen god jul i stugan. Låsbyte med kostnad x?

Universum vs klantighet 0-3

Bilden föreställer mina två fina halmgrisar som jag adopterat på mellandagsrean för att de var lite snea och ingen annan ville ha dem. Jag köper alltså saker som ser lite ledsna ut, för de inte ska bli kvar sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar