torsdag 16 december 2010

Otyg på söndag morgon

Tentar ju på lördag och efter det blir det i ordningen:
  • en blå
  • hem och sova nån timme
  • färga håret
  • jobba pub 20-04:30ish
  • dricka öl med de två jag jobbar med.
Det roliga i det här är att Veganen, en av de två jag jobbar med, är uttagen till reserv på "vem vet mest" under söndagen så det kan vara så att de ringer henne mellan 7 och 11 på söndag morgon.

Hi hi hi.

Bilden kommer från "Det är bara lite aids" av Sara Granér. Anledningen till att den får illustrera det hela är för att det finns en del i boken som heter "hitta på lite otyg" eller nåt i den stilen (har inte boken här just nu) där man bl.a. kan hitta mallar för klisteretiketter som det står "obs exemplaret är ollat, mvh bibliotekspersonalen" på. Sjukt rolig. Vissa saker är dock lite för buhupolitiska för att jag ska roa mig åt det, men bilden här är ett exempel på nåt jag skrattade åt. Naturen är så jävla oseriös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar