måndag 2 maj 2011

Surt del II

Klockan är mycket och jag är sen och sånt som vanligt, men jag var tvungen att skriva fortsättningen på det där inlägget. Träffade ytterligare lite äldre såna där på kalaset i lördags. Pratade lite med en av dem som sa "ja, där var ju jag när det hände" och jag sa typ jaså, varför sa ni så då.
Han förklarade att det är sånt man bara säger och det var väl jävligt klantigt av han den där att berätta det för mig. Han måste ju förstått att det bara var lite skoj. Och då blev jag sur igen.

Han berättade det ju inte för mig för att "skvallra" om vad som sagts utan han berättade det för mig som i en fråga. För att han precis som jag vet att det brukar finnas ett uns sanning i det som sägs. Och ja jag "knullades" ju redan på aset:s tid. Jag känner 90% av de som råkade vara på den där tillställningen när det här sagts. Jag skiter i vad de säger om mig eftersom jag vet att de känner mig. Jag uppskattar fortfarande inte att han fick mig att låta som någon slags groupie som samlade på folk just därifrån och det kanske inte gör det bättre mer bara att folk vet att jag inte är sån. Men han den där gör det inte lika bra. Och jag har ingen lust att hålla på och förklara mig för att folk är idioter. Kan man inte bara fatta det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar