måndag 16 maj 2011

Förbättring

Försökte lite snabbt bättra på disksituationen genom att byta vatten så det inte luktar ruttet bajs varenda gång man kliver in. Hällde i lite diskmedel i det kalla vattnet medans det spolade och gick iväg för att göra nåt. Kom tillbaks till bilden ovan. Hoppsan.

Blä blä, mitt vänstra öra gör ont när jag snyter mig så det blir nog ingen träning i morgon. :(

För att hedra alla roligheter i lördags (Kattens möhippa) samt min och Kattens blivande uppsättning av The Rocky Horror Picture Show där vi spelar alla roller själva lyssnar jag idag på soundtracket. Och TimeWarp var det såklart gruppdans till. Repa behöver vi inte göra, vi repade ordentligt i lördags.

Sommarturné?

Oh yes.

1 kommentar:

  1. Eftersom det kommer gå så sjukt bra kan vi säkert köra en julturné också. Vi kan ju turas om att vara alla roller också så att det inte alltid är du som är Brad och jag som är Janet :)

    SvaraRadera